duminică, 21 martie 2010

Pur...si Simplu




Azi parca intradevar, dupa cum ii era destinat, echilibrul a fost in toate. o duminica cu stil si gratie, eleganta si simpla. Ceva ce vine si din pacate tine la fel ca si orice alta zi cand calvarul nu se mai termina. Si chiar demult, eu, acel om mereu ascuns dupa cozorocul sepcilor inchise,azi m-am stiut bucura, atat de ciudat as spune, de razele soarelui, de un aer deschis de primavara, de un strop de iarba pe care sa calc, de o maaaare adunatura de copii enervanti care tipau si ocupau toate balansoarele,leaganele si bancile din parcuri, de o vata imensa de zahar(daca tot am pile) si de o lunga plimbare prin cam putinele zone verzi ale betonatului cluj.





A fost o zi ciudata....prima zi adevarata de primavara in care am zburat cu libelula prin locuri care pana acum uneori erau triste pt mine, alte ori inexistente si de ce nu alte ori.... enervante. desigur am intalnit si peisaje jegoase(la propriu), lacul aproape secat si deosebit de imputit, gunoaie la tot pasul in zonele nesupravegheate de pe cetatuie, o natie intreaga de nespalati si imbecili care in spatiile verzi se simt in habitatul lor normal....copacul. Dar per total, aceasta zi in echilibru noapte-zi a fost o experientza frumoasa. care sper sa se repete.Pentru prima oara de 23 de ani  ma simt infometat de soare, aer, spatiu si...de oameni de ce nu?... Ah si imi este extrem de dor de Haggard.... sa-l duc pe cetatuie si sa-l vad cum se bucura ca poate alerga cat vede cu ochi...sa il alerg si sa-l ajung....sa sara pe mine cu bucurie in privire si sa ma pupe de fiecare data....:)....mi-e dor de caldura lui interioara si dragostea lui canina.... si in rest....nimic....

o zi libelulica cu care sper sa ma mai intalnesc macar de un infinit de ori in timpul ce a mai ramas...


                                                      





Pe Aceeasi Tema: Pe Drumul Cailor Potcoviti



Pentru o mai usoara navigare pe blogul Omu' si Libelula folositi indexul din dreapta impartit pe categorii de interes.

Nu uitati de Concursul Lunii "Caut Sigla"


Niciun comentariu: