duminică, 15 august 2010

Cronica Haggard 14-08-2010

Pentru Cronica Concert Haggard 8 05 2011 Click Aici




Am fost ieri la tabara cavalerilor de la Bistrita. Evident ca motivul principal pentru care am mers a fost concertul Haggard insa eram curios si ce stiu romanii sa faca la o astfel de manifestatie. A fost interesant.Calareti, dracula(ma rog...Tepes), domnite si cavaleri, arcasi, etc. Partea ciudata insa a fost, in opinia mea, ca toti protagonistii(pe care am apucat eu sa-i vad) erau orice numai nu romani(in mare parte maghiari). Au fost si cateva incidente, cel mai rasunator fiind la demonstratia arcasilor, care au "scapat" o sageata aprinsa in zona unde omu statea linistit sa bea bere(la doua mese de noi), oameni beti, mici probleme cu sonorizarea. Dar in mare destul de ok. Pentru prima oara au reusit sa asigure o circulatie normala la baile ecologice nemaifiind cozi interminabile(cum cred ca nu vom avea noroc in seara aceasta la Iron Maiden), locuri de campare, mancare, bautura(TUBOOOORG....), artizanat, anticariat...cam tot ce te asteptai sa fie pe acolo. Si a venit ora 9 jumatate(ora stabilita pt inceperea concertului). Nu trebuie sa va mai spun ca a inceput la 10 jumate nu?..:)..dar oricum... asteptarea a meritat(DIN PLIN!!!). Haggard in formula completa de aceasta data au facut un spectacol artistic si rock de exceptie cum cred ca numai ei stiu sa faca, au cantat peste doua ore, momente artistice, pirotehnice(ca de obicei). Partea ciudata este ca aceasta trupa incepe sa semene cu o echipa de fotbal. Deja numarand vreo 5 "stranieri". Chitara(un italian....fetele sigur il tin minte...)... la pian o doamna distinsa(nu stiu din ce tara...la ea s-ar putea sa ma insel si sa fie totusi din germania...dar mie nu prea mi se pare), la violoncel(argentina) si ...SURPRIZA!!!... doua romance din orasul meu natal Cluj Napoca...Stefania si Catalina la oboi respectiv flaut. Foarte mandru am fost si cam toti ar trebui sa fim asa. Concerttul e fost superb, si desi toti erau sceptici in ceea ce priveste sonorizarea, a fost foarte buna, au tras de ea si a iesit (in opinia mea) cel mai frumos concert Haggard la care am fost (cluj 2008, cluj aprilie 2010, si acesta). Mai jos atasez cateva poze iar apoi doua filmari, cam nereusite  (desi eram LANGA SCENA!!!!..dar na.,.acelasi aparat..aceleasi probleme tehnice), daca reusesc sa le "urc" pe youtube pentru ca sunt cam mari....

 Repetitie


































Jesus..the mexican boy...












Italianul...:P


















Sue, putin in spiritul melodiei






























Si acum VIDEO

Haggard - Per Aspera Ad Astra (Bistrita 14.08.2010)



Haggard - Herr Mannelig (Bistrita 14.08.2010)

(povestea lui Herr Mannelig)

Ne auzim la noapte cu Cronica Iron Maiden.

ROCK ON!!!











Niciun comentariu: