marți, 10 mai 2011

Cronica Haggard 8 05 2011 Bucuresti

Speram cu ceva timp in urma cand va anuntam despre noul concert Haggard in Romania sa reusesc sa ajung, dar nu am reusit insa mi-am trimis "spioni" care mi-au impartasit cateva din gandurile si trairile lor cat si cateva poze si Filmari.

Concertul a fost dupa cum ne puteam asteptam o lectie de muzica si sentiment, un concert complet marca Haggard. Cu peste doua ore de muzica unica Haggard, publicul din Silver Church a fost introdus in magia medievala si fantastica a muzicii complete, desavarsite. La fel ca la orice concert din Romania (dar nu numai) Tot programul de acces in sala de concert, inceperea acestuia si totul s-a decalat cu o ora.

Astfel pe la 9 au inceput sa cante cei de la Crow7 circa o ora. Nimic impresionant insa nici dezamagitor. Haggard dovedeste din nou ca stie cum sa-si aleaga trupele pe care sa le promoveze prin turneele lor.
Si apoi pe la 10 a inceput nebunia. Viori, chitara, pian(consemnez intoarcerea lui Hans Wolf la pian, cel putin asa mi-a fost comunicat de catre "spion", daca nu e asa sa lasati comment). Au cantat aproape doua ore, doua ore in care deja incep sa nu mai incapa toate melodiile lor geniale, si anume...TOATE.

Lavinia, pentru ca ea este spionul a fost foarte impresioanata fiind primul ei concert Haggard, i-a placut si s-ar mai duce. Desigur ambianta si oamenii care au asista la concert au fost dupa cum era de asteptat putin cam prea... neortidocsa ca sa nu spunem altfel, cadrul fiind in opinia mea sustinuta neoportun pentru un concert haggard. Haggard merita sali mari, cu scaune unde sa poata participa si oamenii normali la concert. Deci publicul a fost frenetic si a canatat cu trupa si s-a simtit poate putin prea bine facand astfel alte persoane sa se simta mai putin bine. Dar da, aceasta este Silver Church.

Imi pare rau ca nu pot sa va spun mai multe decat atat insa mai jos aveti cateva poze si ceva filmari. Rock ON! si ne mai auzim. Din pacate anul acesta agenda mea de concerte este cam saraca,  prefer sa calatoresc mai mult. Poate la anu:)

Ah da...si ii puteti multumi Laviniei pentru calitatea evident mai buna a fotografiilor si a filmarilor.













Cititi si Cronica Haggard 17 04 2010 Cluj Napoca
Cititi si Cronica Haggard 14 08 2010 Bistrita


Un comentariu:

raita.lavinia spunea...

sper ca a fost de ajutor... :D
best concert ever <3