duminică, 18 aprilie 2010

Cronica Haggard Cluj-Napoca 17-04-2010

In primul rand sa nu va aud ca radeti de freza mea. Am dat frenetic din cap si deci...asta e rezultatul.

Natura e imensa si de necontrolat si vorba lui Asis ce putem face noi ca simpli oameni in calea naturii. NIMIC. Cred ca ati auzit cu toti de eruptia vulcanului din Islanda si de norul de cenusa pe care l-a raspandit in atmosfera. Din cauza acestuia sute de zboruri cu avionul au fost anulate. Intre acestea si zborul cu care o mare parte(majoritatea) a trupei Haggard trebuia sa ajunga astazi in Cluj din Italia. Drept urmare concertul a fost la un pas de a fi anulat. Cu multe eforturi, nici nu vreau sa ma gandesc cate nu o fi facut Asis, a reusit sa adune 8 oameni(cu el 9) si au oferit o replica generoasa a concertelor Haggard cu care cunoscutii erau obisnuiti.


Au cantat ca de obicei maaarea majoritate a melodiilor insa le-au lipsit majoritatea instrumentistilor(doi violonisti, tipa de la violoncel,contrabas,suflatorii toti,doi chitaristi,bassistul,pianistul,tenorul, o soprana) in final a ramas cu un chitarist, omul orchestra, o violonista, tobosarul si o Soprana, a imprumutat geniul unei pianiste foaaarte talentata si la instrument de suflat au apelat...SURPRIZA la o clujeanca de 21 de ani care a fost geniala.Intr-un cuvant un concert chinuit in care(spre deosebire de precedentul pe care l-am savurat) viorile si flautul in timpul partilor hard nu se prea auzeau, soprana s-a chinuit din rasputeri sa staruie insa atmosfera a fost incendiara ca de obicei, melodiile aceleasi frumoase si unice in muzica mondiala iar Asis foarte foarte spiritual,glumet si profesionist.

De departe a fost mult mai slab concertul acesta comparativ cu cel din 18 11 2008, insa nu a fost vina lor ca a erupt vulcanul iar eforturile de a sustine concertul sunt de admirat, si avand in vedere ca s-a putut baza doar pe 8 oameni dintre care doi nici macar nu faceau parte din trupa, este foarte foarte tare si pot spune cu tarie ca a fost un concert de exceptie.Desigur nu au lipsit momentele surpriza, la melodia Herr Mannelig Asis si Chitaristul au disparut de pe scena ca apoi sa "ne trezim" cu ei in sala  cantatnd dintre fani, sau nelipsitele momente pirotehnice(anul acesta putin cam esuate) ale omului orchestra(cum imi place mie sa spun).Astept cu Nerabdare concertul din august de la Bistrita unde va fi ceva cu totul deosebit urmand sa fie cantate melodiile lor 100% medievale si unde vor fi in formatie completa.

Adaug niste filmulete la cald insa maine e posibil sa uplodez postarea cu aceleasi filmulete insa mai complete si unite cumva(libelula e maestra..:)...)




















                                                                                Eu cu soprana:P

 Eu cu Violonista


Haggard Cluj Napoca 17-04-2010


















Pe Aceeasi Tema : Ziua Haggard in Cluj Anul Haggard In Romania
Linkuri Inrudite: Luna Acustica, Luna Amara Cronica The Others


Pentru o mai usoara navigare pe blogul Omu' si Libelula folositi indexul din dreapta impartit pe categorii de interes.
Nu uitati de Concursul Lunii "Caut Sigla"

3 comentarii:

balonseide spunea...

Damn, acum chiar imi pare rau ca n-am fost si eu.. nu stiu de ce m-a mancat sa caut informatii pe net sa vad cum a fost concertul (ca de la cunoscutii care au fost inca n-aveam vesti si oricum, nu mi-ar fi putut provoca senzatia asta pe care o am acum, dupa ce m-am uitat la inregistrari)

Anyway, thanks for posting it (so fast) - nu stiu daca a mai postat careva, deocamdata (sau cel putin n-am vazut). :)

Alex spunea...

nici o Problema. Cand e vre-un concert la care merg postez despre el cat pot de repede, iar referitor la inregistrari...o sa-mi iau un aparat mai bun data viitoare la mine, dar si ce a facut acesta e ok:)...MERSI LIBELULA!!!

Autumn spunea...

Ce tare ca ai fost la concert...si faine pozele!