duminică, 27 iunie 2010

Cronica Sonisphere.Ziua 2.Metallica






fratilor.Nebunie...am reusit cu chiu cu vai sa ajung acasa, taxiuri din parti,am mers cu un cocalar jegos...mi-a luat 50 de lei...inauntru la festival, metall pe paine.raiul pe pamant.Absolut toate trupele au incantat audienta iar publicul evident impartit pe trupe de preferinta.Anthrax a inceput festivalul(VDV-ul nu se pune...ca eram la coada cand ei cantau....ma rog...).A fost trupa care m-a impresionat cel mai si cel mai mult.Adica au cantat EXCEPTIONAL pt 45 de minute amintind foarte bine de un metall genial, simplu si de efect.Dupa metallica au fost preferatii mei.Apoi o mica pauza si a inceput Megadeth.Ce sa zic despre ei.M-au dezamagit.este un blog, este public, si am voie sa-mi zic parerea. iar parerea mea este ca a fost o prestatie slaba, mi-au parut obositi si depasiti de moment....Adica ok....stiu ca e deja o luna si ceva(daca nu mai mult...sa ma corectati voi daca gresesc) de cand colinda europa cu Sonisphere dar na....oricum...a fost ok.Au multi fani...Fani faini, devotati si Metallisti.Publicul pe toata durata concertelor exemplari, foarte pozitivi si civilizati.Cu exceptia unei cete de dementi(pt ca nu se poate fara ei) care odata inceputa prestatia Slayer au inceput si ei sa faca pogo...si alte idiotenii.Am impresia ca practica este interzisa in acest festival pentru ca imediat au intervenit BGS-ii..gorilele inzestrate cu autoritatea la fata locului si i-au potolit.Nu sunt un mare fan Slayer inca au facut un show live de exceptie.Au cantat cum au putut si ai stiut mai bine iar publicul a fost extrem de receptiv.au comunicat cu noi.....noi cu ei.A fost de vis.Si apoi pauza....45 de minute...Linistea dinaintea furtunii.

Si au intrat.am crezut ca mor....In 2008 i-a ratat iar acum cu doua zile inainte de licenta...iata-ma aici scriind din obscurul bucuresti despre ceea ce brusc a devenit cea mai geniala experienta muzicala din viata mea(la foarte mare apropiere de haggard si aerosmith desigur).si cred ca aici m-as oprii pentru ca nu stiu...ma simt atat de mic pe lumea asta pentru a putea spune ,compara,critica sau chiar si lauda ceea ce metallica inseamna.Este pur si simplu...SIMBOLUL....si pentru asta din partea mea...RESPECT.Au cantat o gama larga de melodii din repertoriu, melodii de pe cel mai recent album, melodii foarte vechi, melodii arhicunoscute, efecte de lumini, artificii, flacari,solouri, riffuri...NEBUNIE.UN VIS devenit realitate.si oricat sunt acum de obosit...pentru ca sunt RUPT...daca maine as avea ocazia sa merg din nou...as merg..si din nou..si din nou....
Atasez postarii filmuletele care le-am "tras" urmand ca maine cand ajung la cluj sa pun si poze.sunt prea obosit si si efortul acesta este mare .ma trezesc peste 4 ore :P...asa ca enjoy.si nu uitati...Maine poze.....

Sonisphere 2010 Romania


Metallica-One Intro Sonisphere 2010 Romania


Metallica One Sonisphere 2010 Romania


Metallica Nothing Else Matters Sonisphere 2010 Romania



Acum ma pun sa dorm auzind inca in urechi magia metallului ...searching(ca sa fie ariana multumita...:p....)...SEEK AND DESTROY!!!!


Rock ON!





3 comentarii:

Arina Lazăr spunea...

Prietene, e "Searching, seek and destroy."
Metal se scrie metal. Chiar si-n engleza se scrie metal. Zic.

Alex spunea...

prieteno...era 2 nioaptea...eram dupa concert.putina clementa:)...iar exprimarea de "metall"...avea conotatii...asupra evenimentului "METALLica"....dar nu te-ai prins tu...e ok...:P

Deea spunea...

Bafta la licenta
\m/