marți, 1 iunie 2010

Melodii Celebre..sau NU?!?!






Mergeam eu linistit dupa cum va mai spuneam in cateva postari, cu castile-n ureche(defapt pe urechi) si muzica tipand, si dau peste o melodie care chiar nu ma asteptam sa se afle in acel playlist. si suna destul de...ciudat as spune...Si dupa ea mi-am amintit de urmatoarea...si de urmatoarea...si tot asa. Si M-am gandit sa impartasesc cu voi un post muzical pentru ca nu am mai facut asta demult si sa va propun la ascultare, pentru cei care vor suporta "supliciul", sau macar din curiozitate, un top al celor mai ciudate si...ciudateee...coveruri existente care insa mie imi plac...pe alocuri.

Si daca voua nu va place....treaba voastra...

14. Enter SandMan

Original:  Metallica


Cover- Excrementory Grindfuckers



13. Metal Heart


Original: Accept


Cover: Dimmu Borgir


12.Summernight City

Original: Abba


Cover: Therion


11. Losing My Religion

Original: R.E.M.


Cover: GraveWorm


10. It'a a long Way to the Top
Original: AC/DC


Cover: MotorHead


9. Roots Bloody Roots

Original: Sepultura


Cover: J.B.O(daaa...stiu ca toti o sa spune-ti ca e tot Sepultura cu Pavaraotti...eh...vesti proaste ...GRESIIIIT!!!suck it up!)


8. Fear of The Drak

Original: Iron Maiden


Cover: Cradle of Filth


7. Seek And Destroy

Original: Metallica


Cover: Pantera


6. Every You, Every Me

Original: Placebo


Cover: Ashes You Leave






5. Born to Be Wild

Original: SteppenWolf


Cover: Slayer


4. Hijo de la Luna

Original:  Mecano


Cover: Haggard


3. Still Loving You

Original: Scorpions


Cover: Sonata Arctica


2. Bloodstone

Original:  Judas Prist


Cover: Stratovarius



1. Gimme! Gimme! Gimmie!

Original: Abba



Cover: Yngwie Malmsteen



Sa va fie de Bine!!






Niciun comentariu: