miercuri, 30 iunie 2010

Despre Culoarea Tineretii




Astazi vreau sa va povestesc despre cineva. Cineva care mi-a amintit odata cu talentul ei de videoul de mai sus. Dupa cum probabil se poate observa din "infatisarea" acestui umil blog, nu sunt un om al culorilor, al chestiilor colorate, al....spatiilor pline de culoare, etc. Sunt un om al culorilor mai non-culori, chestiilor mai putin tipatoare, un ardelean molcom si care prefera sa stea acolo...in spatele scenei si sa priveasca, sa asculte si....sa existe. Eh...ceea ce persoana din poveste face, este intocmai opusul, este plin de culoare , talent, si energie...Dorinta de afirmare si din nou culoare ....aaaaahhh...si am mentionat... culoare?....:P


Da stiu ca ce face ea nu e, WOW, ceva 100% original, nemaivazut si ceva ce nu mai face nimeni, sunt sigur ca e plin internetul de chestii de genul acesta.Dar motivul pentru care va povestesc in special despre ea este pentru ca imi este prietena, amica, si pentru ca o cunosc (nu demult) de cand inca era copil naiv, iar acum, incet incet paseste spre viata.Si intre a fi copil si a pasi spre viata, poti strecura putina nebunie, si culoare, mai ales daca ai talent si imaginatie.Ea sustine ca oricine poate face ceea ce face ea.Uite eu nu as putea.Si sunt sigur ca 80% din cei ce cititi asta chiar daca aveti impresia ca puteti.Nu ati putea.Nu e vorba neaparat de a face....de metoda si de..A FACE...este vorba sa ai idei, sa...ai viziune, nebunie.Iar eu unul nu am asa ceva.Asa ca aduc aceasta pata de culoare pe care eu nu o pot creea, pentru ca nu pot(sunt un incapabil), o aduc aici pe blogul Omu si Libelula cu ajutorul ei. Paula(fara capsuni sau piersica...doar...PAULA...:P...).

Na si continuand pledoaria si promovarea blogului ei plin de chestii care mie unul, necunoscator, imi par super tari si geniale... va sugerez sa aruncati si voi o geana, poate gasiti chestii care sa va placa personal, sau poate prietenei tale, mamei(daca e mai hippie), sau ce stiu eu?...surorii mai mici...etc.Sunt chesti dragute acolo, iar pentru munca pe care o depune,timpul si talentul...."pretul" este doar...simbolic.Ea va face un favor impartasind frumusetea culorilor transpusa in chesti frumoase, nu voi ei.PAREREA MEA.....Daca as fi fata, sunt sigur ca, in ziua de azi cand "nebunia" desfasurata pe acel blog este in floare cam la orice varsta, as alege o sumedenie de chestii pe care sa le iau si sa le port.Pentru ca pana la urma in rahatul acesta de viata, chestii mici ca si acelea fac uneori diferenta, si pana la urma..cine suntem noi sa criticam atat timp cat suntm simplii privitori, consumatori, etc.Am mai cautat site-uri de genul, si da, sunt superbe si aceleasi, dar motivul pentru care scriu despre Paula este acela ca, ea este inca un copil, care face chestii care impresioneaza copii de 10 ani, adolescenti de 18 ani,chiar  si oameni la 30-40 de ani, chestii simple dar de efect, pe care le face cu manuta ei, si creierasul ei, fara ajutorul nimanui, de multe ori fara sa ceara ceva in schimb pentru munca si pasiunea ei(ceea ce, pentru cei ce profita de bunatatea ei, este cam rusinica), ceva ce place ochiului si care ne aminteste ca dincolo de ziduri afumate, monumente daramate si guverne comuniste, suntem totusi, vietuitoare intre vietuitoare, culori intre culorile unui tablou, efect in jurul unei idei, magie in sticluta unui vrajitor.


Una peste alta, aduc pentru prima oara de ceva timp, culoare in blogul acesta si cine stie, poate o sa zambiti si voi putin vazand nebuniile de pe acolo-> http://cerceisilalala.wordpress.com/


Paula....De la colectivul Omu si Libelula....RESPECT.






Niciun comentariu: