vineri, 9 aprilie 2010

Amintiri in linii drepte si cotate

Doamne deja e 2010. Tin minte de parca a fost ieri ziua cand  imi parea atat de ciudat si indepartat anul acesta cand am citit pentru prima oara "denumirea" generatiei noastre din cadrul Universitatii "Generatia 2006-2010". Imi parea atat de indepartat acel 2010, atat de imposibil de ajuns si simteam de parca cu cat ma apropiam de el parca ma apropiam mai mult de un esec inevitabil. Chiar daca poate nu pare, si prea putin cred si sunt constienti de aceasta, Facultatea asta chiar e grea, cu munca foaaarte multa, migaleala, atentie, detalii, cifre. E lunga si cu profesori unu si unu. Si iata deja e 2010, si nu doar ca e 2010 dar deja e aproape gata. E aprilie, "luna mea" cum imi place sa-i spun:).


In anii acestia de facultate s-au intamplat destule incat sa umplu 2 carti, asta daca as sti cum sa le scriu( nu-i asa "intelectualilor"?..:)...). Insa au fost 4 ani in care am invatat ca cea mai buna metoda de a pastra o prietenie este sa stai departe si cat poti de detasat de ea(dar nu e o regula fara exceptii), am invatat sa iubesc, sa urasc, sa sufar, sa gandesc, sa cresc drept si fara noduri(ca papura..:)...), sa-mi descopar si accept limitele intelectuale si fizice(mai ales). Am invatat ca in fiecare din nou exista putina gingasie si ca pana si musca de pe perete uneori iti poate salva o zi, sau mai multe(pe bune!!!). Am mai invatat ca a sti integralele de gradul 3 este o conditie necesara insa nu suficienta pentru a promova examenul de analiza 2 cum de asemenea am invatat ca noi(studentii la poli) ca viitori ingineri nu o sa fim ingropati in rahat ci in hartii si planse(sa fim foarte bine intelesi), am invatat ca pana si cei mai batrani si intelepti oameni au momente de slabiciune, am invatat ca nimic nu e vesnic de atins, insa poate fi vesnic de simtit, am invatat ca in fiecare clipa cand uiti, e o clipa-n zero absolut, am invatat cum sa-mi fac nod la cravata(ca apoi sa uit din nou....si din nou)...(si din nou), am invatat multe bancuri cu Chuck Norris, am invatat sa ma bucur parca si mai mult de sentimentul de a ajuta pe cineva fara sa cer sau sa primesc ceva in schimb, am invatat de la altii ca este intradevar posibil sa termini politehnica si sa fi mai prost decat cand ai inceput-o(insa CHIAR E POSIBIL!!!), am invatat ca uneori e atat de bine si indicat sa mai lasi timp si doar pentru tine, si lista poate continua...


In acesti 4 ani(defapt is cam 3 jumate) care lejer au parut cat 10 mi-am facut noi prieteni la care tin mult(desi EVIDENT ca nu le-am spus asta niciodata), am pierdut altii(sau ei pe mine), iar altele(prietenii!!) le-am intarit si parca le-am facut eterne, cumva asa... intre stele.


Eh, si cate nopti nedormite, cate proiecte finalizate si listate cu...hmmm...30 de minute inainte de ora predarii, cate mousuri distruse, liniare rupte, oare cati km de mine pentru creion roase pe hartie, cati copaci taiati pentru atatea coli risipite parca zi de zi...zi de zi... Ce drum lung si parca mai scurt decat a fost insasi liceul(care intre noi fie vorba a fost ca si aprinderea unui chibrit), frumos*, pliiiiiiiiiiiin de adrenalina, nervi vorba manelarului "fara numar". Ce vremuri. Insa in  naivitatea mea, cam...astept sa se termine. Eh si cine isi va mai aduce apoi aminte, inafara de o foaie matricola(nu prea bogata..;))...) si o diploma, cine isi va mai aminti?..nimeni. Dar no, acesta e ciclul vietii in zilele noastre si trebuie urmat. Insa voua va spun, mergeti la Poli doar daca va place macar putin sa ganditi si sa munciti, altfel, fara niste bani pe care sa-i platiti ca sa va faca altii munca...Nici o sansa.


Insa cati din voi pot spune la sfarsitul anului acesta...maxima Politehnici...


"Sapca-n Cap, Tigara-n Gura, Inginer ma doare-n P..."


Cati?...



 Linkuri Inrudite: E Gratis Dom'le, Liceu...Cimitirul Vesel al Tineretii Mele



Pentru o mai usoara navigare pe blogul Omu' si Libelula folositi indexul din dreapta impartit pe categorii de interes.
Nu uitati de Concursul Lunii "Caut Sigla"

Niciun comentariu: