luni, 19 aprilie 2010

Caut Sigla

Zdop Si Zdup- Buna Dimineata
 


Stateam eu aseara linistit pe net, cautam chesti, ma uitam la una alta si ce idee imi vine?...Ce ar fi sa-mi "fac" o sigla a blogului. Ceva ce sa reprezinte blogul, numele si continutul sau. Astfel mi-a venit si a doua idee. De Ce sa nu va implic si pe voi, cititorii, in infaptuirea si alegerea acestei sigle. Astfel Deschid astazi un concurs(fara premii...:P...eventual castigatorului i se va promova (daca are) blogul, site-ul sau orice alta forma de manifestare) care consta in:

Eu voi scrie mai jos o lista cu obiectele,influentele,ideea care as vrea eu sa fie sugerata de sigla iar cei care au talent la desen si doresc sa ma ajute(daca sunt doritori) sa infaptuiasca un desen(sigla...ma rog) cu acele cuvinte cheie, pe care le enumerez imediat, dupa bunul lor plac iar apoi sa le trimita pe mailul Acesta. Dupa aceasta etapa care va dura 2 saptamani incepand de astazi cele mai reusite le voi publica aici si voi face un sondaj  iar castigatorul sondajului(desenul/sigla castigator/castigatoare) va fi sigla site-ului. Desigur ca voi avea si eu si libelula un cuvant de spus insa in proportie de 80% voi alege cum veti vota voi.

Cuvintele cheie sunt:
Libelula
Om(u')
Rock
Rime(poezie,ma rog)
Pamflet(ul de sambata seara)
muzica
topuri

Cam asta ar fi. Astept cu nerabdare mailuri cu desene bazate pe aceste cuvinte cheie iar in cazul in care "campania" mea nu va avea nici un rezultat am si un plan B. Deci oricum in maxim 3 saptamani blogul va avea sigla.

Phoenix- Zori de Zi





Pentru o mai usoara navigare pe blogul Omu' si Libelula folositi indexul din dreapta impartit pe categorii de interes.

Nu uitati de Concursul Lunii "Caut Sigla

3 comentarii:

Anonim spunea...

FIRST!!! si am o idee. Tine aproape, e in curs de creere ;)

Alex spunea...

good..:)..:D

Anonim spunea...

EVRIKA!!! Am gasit!

Primesti totul de-a moka pe http://mangatao.blogspot.com

^___^ Pentru detalii si pentru a intra in posesia premiului, ma strigi pe mess ca aud bine ;)