miercuri, 13 aprilie 2011

La Multi Ani

Cand ma va intreba cineva peste ani ce am facut la 24 de ani pe treișpe aprilie am sa-i raspund simplu "multe". Mai multe ca niciodata. Si probabil asa a fost sa fie fiind probabil cea mai speciala varsta pe care o are un om. Din punctul meu de vedere 24 este cel mai "tare" numar de pe planeta. Mai spuneti-mi voi alt numar care sa se imparta exact la 1...2..3...4...6...8...:)Mie imi pare super tare.

Na si revenind. Am sa-i spun la acea persoana care ma va intreba ce am facut pe 13 in 2011 ca am facut ceea ce putini pot realizeaza intr-o singura zi(mai exact..in 9 ore). Am calatorit, insa nu oricum, ci cu toate mijloacele de transport in comun....terestre...:)

Cum asa? ma va intreba.
Si-am sa incep povestea. Pai am inceput cu masina, apoi am luat avionul, apoi autocarul, a urmat metroul, apoi trenul, dupa care tramvaiul si in cele din urma autobuzul. Toate in 9 ore.

Foarte tare, va spune el si continuandu-si interogatoriul....Si ce-ai vazut in calatoria acesta?

Si-am sa-i spun asa. Pai la plecare am vazut, simtit si gustat ploaia clujeana, ploaie de toamna in mijlocul lui aprilie, trista si rece, tacuta si fara ecou...parca descriind perfect starea natiunii. M-am intristat. Apoi am urcat in nori, deasupra ploii, desupra tunetelor si deasupra tuturor, singura bariera dintre mine si soare fiind praful cosmic. De acolo vezi totul altfel. De acolo si norii par mici iar cei ce par mari par paturi imense de lapte care se intrerup brusc. Superb. Cel mai ciudat este ca orasele le poti lua in lingurita cu care amesteci in cafea iar raurile sunt ca niste cobre gata sa atace. Padurile par gauri negre pierdute in imensitatea campiilor, iar muntii....lancii care strapung norii...

Apoi am ajuns in alta lume. O lume in care starea vremii reflecta starea natiunii. Primavara, oameni in tricou, liliac inflorit, un verde atat de proaspat si crud incat ii simti parca si mirosul....de verde. Campiile pline de lanuri cu flori galbene(cred ca de grau...n-as sti exact), tractoare arand, sisteme de irigare, vacute pascand.... campii lucrate cu grija si indemanare, livezi...cu zeci si sute de pomi unul mai inflorit decat altul, atata culoare si frumusete ca doar trecand cu privirea prin ea...parca simti imensa mireasma a florilor...a naturii, proaspete si calde. Primavara.

Apoi am ajuns in taramul cu libelule, unde libelula sefa zburda fericita prin parul meu, pe pielea mea , in privirea si sufletul meu. Am simtit caldura celeilalte primaveri.Si a fost bine.

A fost o zi lunga si obositoare, inceputa in Cluj, continuata in nori, apoi in paris...si strasbourg...si mulhouse. Sa vezi cum a fost la 25...

La multi ani si lui Haggard!!! 2 anisori...deja e barbat:)....țețel emonel nebunel:)