luni, 5 august 2013

Eminesciana

O rămâi, rămâi la mine
Ești în suflet dulce crez,
Tu cu frunze verzi, priviri
Eu cu inima ce-o alini.

Atât de fragedă, te-asemeni
Unei raze de lumină,
Sunt adânc pierdut în tine
Ești mireasma lunii pline.

Și dacă ramuri bat în geam
Și mă cutremur noaptea,
E ca în vis tu să-mi apari
Zâmbind și să dispari.

La steaua care-a răsărit
Adânc în suflet pașnic,
Să-i fie mire gândul meu
Și-un suflet demizeu.

Mai am un singur dor
Prin șoapte de mătasă,
La pieptul tău să mă-mpletești
Și să mă simt acasă.

Vreme trece, vreme vine
Suflet gol, suflet pierdut
Să te chem, să te ador,
Suflet drag, suflet de dor.

Stelele-n cer
Le-ai împrăștiat cu privirea,
Erai frumoasă și din ploi
Îmi croșetai menirea.

Nu credeam să-nvăț a muri vrodata;
Tânăr suflet de lumină
Vechea limbă-mbrățișată
Om iubit ca niciodată.

A fost odată ca-n povești
În vremuri de răscruce,
O viata grea ce o iubești
Și lacrimi îți aduce.

Pe lângă plopii fără soț
Să te-ntâlnesc în noapte
Să îți sărut amorul tot
Să ne iubim cu șoapte.
04-VIII-2013

Un comentariu:

Anonim spunea...

minunat. Eminescu ar fi mandru :). Foarte talentat