marți, 8 februarie 2011

Radio Omu' si Libelula

Si pentru ca va promiteam noi "chestii" pe blog inaugurez o versiune demo a ceea ce pe viitor as vrea sa devina ceva mai profesionist si calume. Radio Omu si Libelula. De ce demo?.... De ce poate neprofesionista, etc? Pentru ca este prin intermediul propriului calculator, deci cand acesta e inchis radioul este inactiv, pentru ca site-ul cu care "lucrez" nu este cel mai cel bun site... serviciile fiind evident gratis, si pentru ca EVIDENT nu voi intervenii cu vocea.

Astfel, in coltul din dreapta sus a blogului, in sidebar puteti observa in fiecare moment Statutul radioului(Online/Offline), Linkul pentru a asculta(veti ajunge la o pagina unde puteti asculta direct insa eu va sfatuiesc sa alegeti una din celelalte doua optiuni winamp/windows media player) si ,daca statusul este Online, ceea ce canta. Vor fi seri in care am sa va las sa si alegeti melodii pe care ati vrea sa le ascultati. daca vad ca numarul Ascultatorilor creste am sa aduc noi  "chestii" radioului.







Auditie placuta. Click aici pentru Radio Omu' si Libelula

Muzica ce va canta pe Radioul Online Omu' si Libelula cred ca este cam usor de intuit daca sunteti cititori Omu' si Libelula. Daca nu am sa enumer cateva genuri: rock, metal, simfonic, gothic, ambiental, chill-out. cam orice suna bine si e placut urechii mele. Nu am sa pun muzica doar de dragul de a pune, am sa pun exact ce vreau eu sa ascult sau daca o sa am dispozitie am sa va las si pe voi sa alegeti o melodie care va e lene sa o cautati in youtube sau sa o descarcati de pe torrenti. Si de ce nu? Pe viitor daca va strangeti mai multi "fani" am sa dezvolt putin si cine stie:).

Puteti lasa la comment melodii, sugestii, orice doriti despre noul proiect Omu' si Libelula, Radio Online Omu si Libelula. CHIAR m-ati ajuta.

Ascultati Online Radio Omu si Libelula

Niciun comentariu: