joi, 8 august 2019

Sarutul tau

Inca mai stiu in minte gustul sarutului tau roscat. Si noptile cand te purtam in gand. Pe telefoane vechi cum ne scriam mesaje. Pe ecrane obosite cum ne ascundeam de ceilalti.

Inca simt exact cutele buzelor tale peste ale mele. Cum sorbeam flamand seva fiintei tale goale. Ca doi copii cum inventam scuze si ganduri. Cu carliontii peste chipul meu defect cum adormeai clandestin.

Bataile inimii cum se inecau in cupa pieptului tau. Mana umeda si alba cum ma traversa suav si stangaci la fiecare adiere de fior inmuiat in dorinta.

Plansul de soapte ce il simteam in suflet cand te pierdeam din vedere. Inca mai simt atingerea hainei tale de fas cand ma strangeai confuz in brate de parca nu ne mai vedem

Si al tau miros specific. Mers specific si orice. Mune de om, tu brava fiinta :) .

Inca mai simt in minte gustul sarutului tau roscat. Si noptile cand te purtam in gand.Cum sorbeam flamand seva fiintei tale goale. Mana umeda si alba cum ma traversa suav si bataile inimii cum mi se inecau in cupa pieptului tau.




Si cum te-am alungat. Cum am pierdut viata cautand clipa.


Niciun comentariu: